سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان my.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان my.medu.ir

کلیه فرهنگیانی که قصد دریافت انتقالی غیر حضوری و یا اضطراری را دارند،می بایست هم اکنون با ورود به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش مای مدیو به نشانی my.medu.ir مراحل ثبت نام را انجام دهند. لذا در سال های گذشته فرآیند ثبت درخواست نقل و انتقالی فرهنگیان در سایت  profile.medu.ir انجام میشود اما در سال جاری تمام مراحل نقل و انتقالات معلمان عزیز در سامانه مای مدیو انجام میشود.

چنانچه شما نیز قصد ورود به این سامانه پروفایل فرهنگیان به نشانی my medu ir و ثبت درخواست انتقالی را دارید این مقاله را مطالعه کنیدیکی از مهترین اهداف راه اندازی سایت نقل و انتقالات فرهنگیان اسان کردن نقل و انتقال معلمان می باشد که در گذشته کارکنان آموزش و پرورش چنانچه قصد دریافت انتقالی داشتند، ملزم بودند تا به اداره آموزش و پرورش مراجعه کنند و درخواست خود را ارائه کنند اما در حال حاضر فرهنگیان محترم جهت انتقالی گرفتن کافیست به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان my.medu.ir مای مدیو مراجعه کرده و در زمان اعلام شده ثبت نام خود را انجام دهند.

فرهنگیان گرامی، برای ثبت درخواست خود مبنی بر نقل و انتقال، باید در بازه های زمانی تعیین شده به سایت my medu ir مراجعه نمایند و درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

در این مقاله به صورت کامل و جامع خواهیم ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان ، مراحل ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان شرایط نقل و انتقالات معلمان خواهیم پرداخت خواهشمند هستیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

و انتقالات فرهنگیان my.medu .ir 1

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان به نشانی my.medu ir در راستای ارتقای بهره وری و به منظور ساماندهی مناسب نیروی انسانی، تأمین رضایت مندی شغلی توسط آموزش و پرورش راخ اندازی شده، همان طور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره شد سایت نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ سامانه مای مدیو معرفی شده لذا در سال های گذشته سامانه نقل و انتقال فرهنگیان profile medu ir بوده.

ادامه مطلب
سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد roshd.ir

چند نکته در مورد انتقالات فرهنگیان

  1.  ثبت درخواست انتقال تا ۱۱ تیر ماه تمدید شده است.
  2. مشمولین قانون تعیین تکلیف امکان ثبت درخواست دارند.( درون و برون استان)
  3.  لطفا به نیروهای انتقال موقت سال گذشته( ورودی و خروجی) اطلاع رسانی نمایید که در صورت تمایل جهت
  4. تمدید انتقال، درخواست خود را در سامانه ثبت کنند.
  5.  نکته مهم: به افراد متقاضی انتقال اطلاع رسانی نمایید که بایستی درخواست خود را ثبت نهایی کنند و کد پیگیری را دریافت کنند.
  6.  نحوه ادامه فرآیند انتقالات در سامانه جدید متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

از جمله کارایی سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان، به راحتی می تواند درخواست نقل و انتقال پرسنل خود را مورد بررسی قرار دهد. پرسنل نیز به راحتی و به صورت اینترنتی (غیر حضوری) می توانند درخواست خود را ثبت و پیگیری نمایند.

فرهنگیان متقاضی برای ثبت درخواست خود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان به نشانی my medu ir مراجعه کرده و بدون اتلاف وقت و مراجعه حضوری به اداره آموزش و پرورش بتوانند تمامی مراحل مورد نیاز را طی کنند در ادامه به نحوه ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان خواهیم پرداخت.

یکی دیگر از سوالات که برای فرهنگیان گرامی به وجود میآید زمان نقل و انتقالات می باشد لازم به ذکر است که در این مورد باید بگویم، سامانه نقل و انتقال فرهنگیان ( my. medu. ir ) ، با توجه به بازه های زمانی مشخص فرآیند نقل و انتقال (که اکثرا بین اردیبهشت تا مهرماه) هر سال فعال است.

نقل و انتقالات فرهنگیان به دو دسته نقل و انتقالات درون استانی فرهنگیان ۱۴۰۲ – نقل و انتقالات برون استانی فرهنگیان تقیسم شده است که هر کدام از این دو موارد شامل شرایط می باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان در سال جاری تمامی فرهنگیانی که خواهان نقل و انتقالی موقت و یا دائم می باشند می بایست در موعد مقرر ثبت نام به جای سایت پروفایل به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه نمایند.

مقاله پیشنهادی « سایت مای مدیو اموزش پرورش

ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان my medu.ir

ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان my medu.ir

در سال جای اتفاق جلبی برای سایت انتقال فرهنگیان به وجود آمد، اتصال سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان به نشانی اینترنتی profile.medu.ir، به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش مای مدیو به آدرس اینترنتی my.medu.ir می باشد. 

ادامه مطلب
استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی ۱۴۰۳

معلمان گرامی که قصد نقل و انتقال خود را در سال 1402 دارند می توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش نیز برای ارائه درخواست انتقالی اقدام کنند برای ورود به سایت نقل و انتقالات فرهنگیان کافیست به سامانه مای مدیو فرهنگیان به نشانی my medu.ir مراجعه نمایید.

در قدم اول  برای ورود به سامانه نقل و انتقال فرهنگیان در سال 1402 کافیست به نشانی اینترنتی : my medu.ir  مراجعه کنید.

مراحل ورود به سایت انتقال فرهنگیان طبق آموزش زیر می باشد.

برای ورود به سایت انتقال فرهنگیان  به نشانی my.medu.ir  مراجعه کنید.

سایت مای مدیو کارنامه

  • جهت ورود به سامانه my medu.ir و برای my medu ir ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان کافیست اطلاعات مربوط به خود را تکمیل کرده و بر روی  ورود کلیک کنید. سپس میتوانید اقدام به ثبت نام کنید.
my medu.ir 

بعد از وارد شدن به صفحه اصلی سایت مای مدیو my medu ir می بایست در کادر های مربوطه اطلاعت مورد نظر خود که شامل کد و رمز عبور تان می باشد را وارد کرد و نقش خود را بر روی فرهنگی گذاشته و کد امنیتی را وارد کرد و در نهایت برای ورود به سایت نقل و انتقالات فرهنگیان 1402 بر روی دکمه “ورود ” کلیک کنید.

سایت سامانه مای مدیو آموزش و پرورش my medu.ir

سایت سامانه مای مدیو آموزش و پرورش my medu.ir

موارد خیلی مهم در انتقالات فرهنگیان

سایت سامانه مای مدیو آموزش و پرورش my.medu.ir در حال حاضر انتقالات معلمان را بر عهد دارد. در ادامه موارد خیلی مهم در مورد  انتقالات فرهنگیان اشاره خواهیم کرد.

1– گزینه تایید برای همکاران فعال شده است. ( لطفا به نحوی به همکاران اطلاع رسانی گردد تا تایید نهایی ثبت گردد. در غیراینصورت درخواستی در انتقالات برایشان ثبت نخواهد شد. )

2– بعد از تایید نهایی از طریق گزینه های موجود در لیست نسبت به دریافت کد تایید نهایی بصورت پیامکی اقدام نمایند.

(نکته بسیار مهم :  تایید نهایی بدون دریافت کد تایید نهایی اعتباری ندارد. )

ادامه مطلب
بازیابی رمز عبور سامانه مای مدیو my.medu.ir

3- مواقعی در قسمت تایید نهایی پیام “فرم امتیازات ثبت نشده است” را نشان داده و اجازه ثبت نهایی به همکار را نمی دهد. جهت رفع این مشکل باید تمامی فیلدهای فرم امتیاز بندی(هرچند شامل همکار نباشد) باز شده و تکمیل گردد.

در مواردی که عددی است، عدد صفر درج و ثبت شود و در مواردی که نیاز به تیک دارد، بدون زدن تیک ثبت شود. در فرم امتیازات دو گزینه آخر که بصورت خط چین می باشند، نیازی به تکمیل و ثبت ندارند.

4- همکاران محترم امور اداری به تمامی همکاران مامور به مدارس غیردولتی اطلاع رسانی نمایند از طریق گزینه 7-3 انتقال استثنا در سامانه ثبت درخواست نمایند.

با توجه به تغییر سامانه نقل و انتقالات my.medu.ir امکان ثبت دستی وجود نخواهد داشت. لذا به تمامی همکاران اطلاع رسانی گردد تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

مقاله پیشنهادی » سایت فیش حقوقی فرهنگیان

نحوه ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

نحوه ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

فرایند نقل و انتقالات فرهنگیان از ١٠ خرداد در سامانه My.medu.ir تا ششم تیرماه ادامه دارد و نتایج نیز ١٠ مردادماه از طریق وازرتخانه اعلام می شود نحوه ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان نیز بسیار ساده می باشد.

ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان 1402 :

  1. ابتدا به سامانه مای مدیو نقل و انتقالات معلمان my medu ir وارد شوید
  2. سپس  انتخاب نقش فرهنگیان 
  3.  نام کاربری
  4.  رمز عبور خود را وارد کنید
  5.  آیکن نقل و انتقالات کلیک کنید.

مراحل مورد نیاز برای ثبت درخواست انتقالی در سامانه نقل و انتقال فرهنگیان عبارتند از:

 در قدم اول  می بایست متقاضی به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان 1402 به نشانی اینترنتی my medu.ir مراجعه کند.

در مرحله بعد لازم است تا فرم امتیاز بندی را تکمیل کنید و در نهایت اقدام به بارگذاری مدارک و مستندات مورد نیاز برای ثبت درخواست انتقالی در این سامانه کنید.

 در مرحله پایانی می بایست تمامی فرهنگیانی که تقاضای انتقالی دارند، نوع انتقالی مورد تقاضای خود را (دائم یا موقت) مشخص کنند. سپس با انتخاب یک الی پنج استان (به ترتیب اولویت خود) مراحل مورد نیاز برای ثبت درخواست نقل و انتقال به اتمام خواهد رسید و درخواست شما با موفقیت ثبت نهایی خواهد شد.

ادامه مطلب
بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی دخترانه منطقه هفده تهران

بعد از ورود به سایت درخواست نقل و انتقال فرهنگیان حداقل یک و حداکثر پنج استان را به ترتیب الویت می توانید برای انتقال دائم یا انتقال موقت خود انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است که به دلیل عدم امکان تغییر و اصلاح اطلاعات وارد کرده در این سامانه پس از پایان مهلت ثبت نام، کاربران می بایست در ثبت درخواست و تکمیل فرم امتیازبندی نهایت دقت و توجه را داشته باشد تا پس از ثبت نام دچار مشکلی نشوند.

سایت زمان نقل و انتقالات فرهنگیان 1402

زمان نقل و انتقالات فرهنگیان 1402

آغاز ثبت‌نام نقل و انتقال دورن استانی فرهنگیان

فرآیند ثبت‌نام فرهنگیان برای نقل و انتقال درون استانی آغاز شده است. تمام متقاضیان انتقال باید در دوره تحصیلی و رشته تحصیلی اصلی متقاضی شوند طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، در صورت احراز عدم شرایط و استحقاق افراد منتقل شده ضمن برخورد قانونی با متخلفان نسبت به لغو انتقال آنها در هر زمان از سال تحصیلی اقدام خواهد شد.

زمان ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

ثبت‌نام فرهنگیان برای نقل و انتقال درون استانی در سامانه my.medu.ir و ارائه مدارک به امور اداری منطقه مبدا از تاریخ ۲۰ خرداد تا ۵ تیر 1402 است.

زمان ثبت نام نقل و انتقالی فرهنگیان درون استانی سال تحصیلی 1402 – 1403 از 20 خرداد لغایت 5 تیر ماه ۱۴۰۲ می باشد.

زمان ثبت نام نقل و انتقالی فرهنگیان برون استانی سال تحصیلی 1402 – 1403 از 10 خرداد لغایت 6 تیر ماه ۱۴۰۲ می باشد.

سؤالات متداول سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان my.medu.ir

آدرس سایت نقل و انتقالات فرهنگیان به نشانی my medu.ir  می باشد.

زمان ثبت نام نقل و انتقالی فرهنگیان درون استانی سال تحصیلی 1402 – 1403 از 20 خرداد لغایت 5 تیر ماه ۱۴۰۲ می باشد.

زمان ثبت نام نقل و انتقالی فرهنگیان برون استانی سال تحصیلی 1402 – 1403 از 10 خرداد لغایت 6 تیر ماه ۱۴۰۲ می باشد.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

  1. با سلام و احترام در خصوص نقل وانتقالات فرهنگیان بازنشسته ناحیه ۳ اصفهان چگونه بررسی کنم راهنمایی کنید
    با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا